Dankjewel!

11 Nov

20121109-143837.jpg

Vandaag bestaat mijn blog twee weken en dat wil ik toch een klein beetje vieren. Door jou te bedanken!

Mijn blog heeft er voor gezorgd dat ik inmiddels elf blogpost heb geschreven. Dat zijn elf meer stukjes dan ik normaal zou doen en ik moet zeggen, ik vind het echt heel leuk! Mijn goede voornemen van dit jaar was om me meer te verwonderen over de wereld en het leven. Ik heb zoveel inspiratie en omdat ik nu een plek heb om stukjes op te publiceren, lukt het verwonderen ook steeds beter. Omdat mijn stukjes online staan betekent dat, dat er ook lezers zijn. Jawel, jij leest mijn stukje! Wat geweldig leuk! 😀 Inmiddels heeft mijn blog in totaal al meer dan 700 pageviews en dat maakt dat ik de stukjes die ik schrijf en de dingen waarover ik me verwonder kan delen met jou. Dat vind ik echt super dus bij deze, nogmaals:

Dankjewel en tot morgen! 🙂 Want op het magische tijdstip van 8 over 8 ’s ochtends staat er elke dag speciaal voor jou een nieuwe blogpost klaar.

Geef een reactie

